Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

összefoglaló a táborról

5 éve
A program első napján, a ráhangoló játék után, megbeszéltük a gyerekekkel a tematikus hetünk tartalmát és felépítését, valamint megalkottuk a mindannyiunkra vonatkozó és betartandó szabályokat. Az úgynevezett facebook-falon a tanulók megfogalmazták a héttel kapcsolatos várakozásaikat, félelmeiket és reményeiket. Majd a Pip Wilson teszt segítségével visszajelzést kaptunk arról, hogy milyen érzelmekkel indulnak neki a hétnek. A közösségfejlesztő játékok után rátértünk programunk központi ...

Képek a táborról

További képek a ...

5 éve
További képek az alábbi linken ...

Képek a táborról

A nyári tábor képei a következő linken ...

Nyári tábor_ Ötödik nap :)

5 éve
Sziasztok! :) Pénteken reggel megettük a reggelinket és jöttünk le az informatika terembe blogolni. Miután elkészítettük a feladatunkat felmentünk a matek terembe és ott a régészeti előadást hallottunk. Utána Ági néni még mutatott nekünk régi edényeket, patkókat, kengyeleket és még sok más dolgot. Utána a rajzterembe mentünk és ott ékszert barkácsoltunk. Azután elmentünk ebédelni. Az ebéd nagyon finom volt. Ebéd után pedig kétfelé oszlott a csoportunk. Egyik fele Robi bácsival ...

Nyári tábor!

Sziasztok! Pénteken ötödik nap reggel elmentünk reggelizni. Mikor visszaértünk, a fele csapat blogolt, a másik fele a csapatnak pedig barkácsolt. Ezután meghallgattuk a régészeti előadást. Mentünk ebédelni, rántott hús volt rizzsel. Visszamentünk a terembe. A fél csapatnak Robi bácsi tartott előadást, a másik fele pedig Csilla nénivel és Zsuzsa nénivel blogolt. Ezután papírból csináltunk embereket. Ezzel készen lettünk, ki mentünk az udvarra és métáztunk, ameddig nem untuk meg. ...

Nyári tábor-ötödik nap

5 éve
Sziasztok! Ötödik nap egyben az utolsó. Reggeli után a két csoportra oszlottunk. Az egyik csoport tarsolylemezt készített a másik csoport blogot írt. A délelőtt folyamán ismét jöttek a múzeumból tartani egy előadást. Ezúttal a régészetről beszéltek nekünk egy kicsit. Nagyon érdekes volt. Ebéd után folytattuk a blogolást. A délután folyamán kétféle játékot játszottunk. Az először az ötujjas, utána pedig pappírember nevezetű játékot játszottuk. Kimentünk az udvarra ahol a métát ...

tegnapinap

Sziasztok a tegnapi nap nagyon jól éreztem magam, egy szupi élmény volt. Tegnap a legjobb élmenyem a hajókázás utáni 20-30 perc volt a legjobb pillanat volt a legszebb. Tök szupi volt a hajókázás is mert Csilla nénivel elbeszéltem majdnem az egész utat. ...

kirándulás

5 éve
Sziasztok! A nyári tábor 4. napján: 1. állomásunk a kapuvári múzeum volt, ahol sok érdekes dolgot tudtunk meg 2. állomásunk, ahova ellátogattunk, Fertőszéplakon a lámpamúzeum volt, legalább 300 lámpát gyűjtött össze Józsi bácsi 3. helyszínünk a fertőszéplaki parasztházak voltak, ahol Edit néni fogadott minket 4. helyszín a nagycenki Széchenyi kastély volt, ahol gyönyörű dolgokat tekinthettünk meg, ezután elmentünk a lovardába, ahol megnéztük a ...