Belépés

A nyári tábor 4. napja.

2018-06-22

A nyári tábor 4. napja…
Reggel 8 órakor indult a buszunk, ezért azon a napon korábban kellett mennünk az iskolába, ugyanis 7:30-körül már gyülekeznünk kellett az iskola előtt.
1. állomás a kapuvári múzeum: legtöbbet Hany Istók nevét hallottuk. Sok újdonságot tudtunk meg Fertő tóról is
2. állomás a fertőszéplaki Lámpamúzeum: a múzeum vezetőjének több mint 300 lámpa volt a tulajdonában
3. állomás a fertőszéplaki parasztházak bemutatása volt.
Legalább 3-4 régebbi felépítésű házba tettük be a lábunkat. Majd elfogyasztottuk az ebédünket az udvaron.
4. állomás a nagycenki Széchenyi Kastély, ami szemkápráztatóan gyönyörű volt.
5. állomás a nagycenki lovarda: sok gyönyörű lovat láttunk, sőt egyet meg is simogathattunk
6. állomás a Kőfejtő, ahol még a barlangszínházat is megcsodálhattuk. Nagyon érdekes volt ez a program is!
7. állomás: a Fertőn hajókáztunk, átmentünk még a határon is
A KIRÁNDULÓS NAP EZEKBŐL A JOBBNÁL JOBB, ÉRDEKESEBBNÉL ÉRDEKESEBB PROGRAMOKBÓL ÁLLT! KÖSZÖNJÜK EZT A CSODÁS NAPOT!