Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

nyári táboros kirándulás :)

2018-06-22

Sziasztok!

Csütörtökön elmentünk kirándulni. Legelőször a kapuvári múzeumba voltunk. Hany Istók történetéről meséltek nekünk. Utána Fertőszéplakon voltunk egy nagyon szép lámpamúzeumban. Józsi bácsinak több mint 300 lámpája van. Fertőszéplakon még a régi parasztházakat (négy parasztházat) néztük meg. Az ebédünket az egyik parasztház udvarán ettük meg. Utána meglátogattuk Nagycenken a Széchenyi kastélyt, a lovardát és a Mauzóleumot. A kastélyban Edit néni vezetett végig minket. A lovardában pedig egy hölgy, sok lovat láttunk. Utána elmentünk a Mauzóleumba és ott gróf Széchenyi Gyula mumifikált holttestét láttuk, akinek elég sok foga megmaradt.  A következő helyszínünk a fertőrákosi Kőfejtő volt. Ott bementünk egy barlangba, ahol a Kőfejtő történetéről vetítettek le egy filmet. Utána megnéztük a barlangszínházat. Utána elmentünk a Fertő tóhoz, ahol hajóra szálltunk, egy órás utat tettünk meg, és átmentünk az ausztriai határon. Nagyon jók, szuperek voltak a programok. Mindenki nagyon jól érezte magyát és szuperül szórakoztunk.